Warszawa Mokotów
pl. Bernardyński 2
biuro do wynajęcia Bez pośrednika

Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński
Cena (miesiąc)
12 000
Powierzchnia
100,16 m²
Czynsz (dodatkowo)
-
Warszawa Mokotów · 12 000 zł

Ogłoszenie właściciela - bez pośredników

Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 1
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 2
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 3
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 4
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 5
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 6
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 7
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 1
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 2
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 3
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 4
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 5
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 6
Biuro Warszawa Mokotów, pl. Bernardyński. Zdjęcie 7

Bez pośrednika

PLAC BERNARDYŃSKI 2

Biuro 100,16 m2 w kameralnym budynku biurowym o podwyższonym standardzie na Mokotowie. Oferta bezpośrednia.

 

Opis standardu budynku oraz lokalu

1)      nowy, kameralny budynek biurowy, oddany do użytku w 2018 roku,

2)      wykończone części wspólnych w standardzie premium: płyty i spieki kamienne, naturalny fornir drewniany, markowe meble (min. Viccarbe, Vank, 366 Concept), tapety (Newmor), wykładziny,

3)      kameralny parking podziemny,

4)      dostęp do w pełni wyposażonych sal konferencyjnych,

5)      winda Schindler,

6)      światłowód UPC, wewnętrzna sieć teletechniczna,

7)      wideodomofon Fermax,

8)      centralny alarm, kontrola dostępu, system kamer CCTV na częściach wspólnych,

9)      wentylacja mechaniczna i klimatyzacja sterowana indywidualnie,

10)  stolarka okienna aluminiowa, trzy szybowa, przeciwsłoneczna o podwyższonej izolacyjności akustycznej, rolety przeciwsłoneczne tzw. screeny,

11)  rozliczanie indywidualnie zużytych mediów,

12)  zabudowa meblowa wraz z oświetleniem, ekspresem do kawy i biurkami w open space,

13)  instalacja fotowoltaiczna zmniejszająca opłaty z tytułu energii elektrycznej, 

14)  brak doliczanego współczynnika powierzchni wspólnych.

 

Opis składników Opłaty Eksploatacyjnej

1)      sprzątanie powierzchni najmu,

2)      wyposażenie kuchni (lodówki, zmywarki, mikrofalówki, ekspresy do kawy),

3)      pełne wyposażenie sal konferencyjnych (stoły, fotele, telewizory),

4)      system alarmowy (dozorowy) części wspólnych budynku, podłączony do monitoringu firmy ochroniarskiej,

5)      system kontroli dostępu,

6)      sprzątanie części wspólnych oraz prace porządkowe na zewnątrz budynku,

7)      środki czystości, chemia gospodarcza,

8)      wszystkie usługi związane z konserwacją i naprawami instalacji technicznych, m.in.: klimatyzacji, ogrzewania, wentylacji, instalacji sanitarnej i elektrycznej, p.poż oraz windy, itp.,

9)      prace ogrodnicze,

10)  wydatki związane bezpośrednio z zarządzaniem budynkiem,

11)  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wynajmującego, ubezpieczenie majątkowe w zakresie uzgodnionym z towarzystwem ubezpieczeniowym,

12)  usuwanie śniegu,

13)  drobne prace konserwacyjne w pomieszczeniach wspólnych,

14)  podatki lokalne (np. podatek od nieruchomości),

15)  mycie okien zewnętrznych i elewacji,

16)  konserwacja i naprawa elewacji (w tym szyb),

17)  wystrój holów i recepcji wspólnych (kwiaty, dywaniki, itp.).

18)  dekoracje okienne powierzchni najmu i części wspólnych.

 

Opis składników opłat rozliczanych
w oparciu o indywidualne zużycie

1)      opłaty z tytułu zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, woda) na powierzchni najmu i części wspólnych wyliczanych na podstawie udziału,

2)      wywóz śmieci.

 

 

Opis powierzchni najmu

1)      powierzchnia biurowa netto – 100,16 m2 znajduje się na 1p.

2)      powierzchnia najmu biurowa netto wraz z prawem korzystania z powierzchni wspólnych w tym dwóch w pełni wyposażonych sal konferencyjnych, trzy łazienki, kuchnia, – 136,03 m2

 

Warunki najmu

1)      czynsz: 120,00 zł netto x 100,16 m2 = 12.000,00 pln netto,

2)      waloryzacja stawki czynszu w oparciu w wskaźnik inflacji,

3)      opłaty licznikowe zgodnie z w/w opisem opłat dodatkowo płatnych (rozliczane miesięcznie)

4)      minimalny okres najmu 1 rok,

5)      zabezpieczenie umowy najmu w wysokości 2 miesięcznych opłat brutto oraz oświadczenie „777”,

6)      możliwość wynajęcia 1 szt. miejsca postojowego – opłata 400 pln netto.

 

Kontakt bezpośredni

Paweł Kamiński 

 

Zgodnie z przyjętymi procedurami wewnętrznymi, informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  • pl. Bernardyński 2, Warszawa Mokotów
  • Do wynajęcia biuro o powierzchni 100,16 m²
  • Dostępne do wynajęcia od zaraz
  • Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela
  • Oferta dodana przedwczoraj
Wróć
Największa baza ogłoszeń bez pośredników
Zarejestruj się, aby przejść dalej
lub

Kontynuując akceptujesz
Regulamin i Politykę prywatności

Masz już konto na adresowo.pl?
Zaloguj się

Mamy dla Ciebie kredyt hipoteczny z niską ratą! Chcesz poznać szczegóły?

Kontakt z ekspertem Lendi:
- Ekspert sprawdzi Twoją zdolność kredytową, porówna oferty banków i pomoże w formalnościach.
- Do tej pory eksperci Lendi pozyskali kredyty hipoteczne na zakup 40 tys. nieruchomości.
- Otrzymasz dokładnie takie same warunki kredytu jak bezpośrednio w banku, a zyskasz bezpłatnie pomoc w porównaniu ofert wielu banków.





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu w celu świadczenia usług pośrednictwa finansowego przez Lendi Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie. Zgoda może być wycofana w każdym czasie.